2007. június 13., szerda

Mellékesen a mellékhatások hatásairól

Téma és variációk

Kacsapecsenye pecsenyekacsából
Kecsepacsanya pacsanyakecséből
Pacsakecsenye kecsenyepacsából
Pecsekacsanya kacsanyapecséből
Pecsenyekacsa kacsapecsenyéből
Pacsanyakecse kecsepacsanyából
Kacsanyapecse pecsekacsanyából
Kecsenyepacsa pacsakecsenyéből

(Karinthy Ferenc: Téma és variációk)

Nagyjából ilyen érzés volt az oltások utáni nap. Mikor elkezd felszívódni az a vödörnyi oltóanyag, kimondottan kellemes... Néha szédülés, utána fejfájás, majd zsibbadás. Időnként, amolyan refrénként pedig hangok. A semmi hangjai.
5 filmet néztem meg és még mindig unatkoztam. 2 pizzát ettem meg és utána is éhes voltam. Próbáltam fordítani, de nem sikerült koncentrálni.
Annyiból jó, hogy már túl vagyok rajta, újra tudok dolgozni. Egy játék fordításán dolgozom, háromhavi munkára kaptunk szűk három hetet, így minden nap számít. A héten megpróbálom befejezni, ez normál tempóval napi 44 munkaórát jelent. De muszáj, mert még rengeteg elintéznivaló van a kiutazásig.
10 nap múlva ilyenkor már látszik majd Dakar fentről...

Nincsenek megjegyzések: